• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
سیاست‌های راهبردی و کلان
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 6 (1397)
دوره دوره 5 (1396)
دوره دوره 4 (1395)
دوره دوره 3 (1394)
دوره دوره 2 (1393)
دوره دوره 1 (1392)
پرچمی, داود, جلالی, فاطمه. (1397). بررسی کسب و کار خانگی به عنوان فرصتی برای اشتغال از خانه (بررسی تطبیقی ایران، هند و انگلستان). سیاست‌های راهبردی و کلان, (), -.
داود پرچمی; فاطمه جلالی. "بررسی کسب و کار خانگی به عنوان فرصتی برای اشتغال از خانه (بررسی تطبیقی ایران، هند و انگلستان)". سیاست‌های راهبردی و کلان, , , 1397, -.
پرچمی, داود, جلالی, فاطمه. (1397). 'بررسی کسب و کار خانگی به عنوان فرصتی برای اشتغال از خانه (بررسی تطبیقی ایران، هند و انگلستان)', سیاست‌های راهبردی و کلان, (), pp. -.
پرچمی, داود, جلالی, فاطمه. بررسی کسب و کار خانگی به عنوان فرصتی برای اشتغال از خانه (بررسی تطبیقی ایران، هند و انگلستان). سیاست‌های راهبردی و کلان, 1397; (): -.

بررسی کسب و کار خانگی به عنوان فرصتی برای اشتغال از خانه (بررسی تطبیقی ایران، هند و انگلستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 مرداد 1397  XML
نوع مقاله: پژوهش کاربردی
نویسندگان
داود پرچمی1؛ فاطمه جلالی email 2
1عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی، دانشکده ادبیات، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
2دانشجوی دکتری جامعه شناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه شهیدبهشتی، تهران،ایران
چکیده
به دلیل تغییرات اقتصادی، تکنولوژیک و فرهنگی بار دیگر کسب‌وکارهای خانگی به عنوان راهی کم هزینه برای تامین معیشت پایدار مورد توجه قرار گرفته‌اند. کسب‌وکار خانگی فعالیتی است مستمر در تولید و یا عرضه کالا و خدمات که برای کسب درآمد، در محل سکونت افراد انجام می‌شود. هدف این پژوهش آشنایی و شناسایی ویژگی‌های کسب‌وکارهای خانگی در کشورهای ایران، انگلستان و هند(به عنوان کشورهایی که دارای حمایت‌هایی در این حوزه هستند) و ارائه راهکارهایی در سطح کلان برای بهبود شرایط کسب‌وکارهای خانگی با تمرکز بر ایران است. در این بررسی شباهت‌ها، تفاوت‌ها، ویژگی‌های کسب‌وکارهای خانگی و همچنین شرایط زمینه‌ای رشد آن‌ها مشخص و مورد مقایسه قرار گرفته. این پژوهش با رویکرد تطبیقی-توصیفی و با استفاده از روش تحلیل آمارها، اطلاعات و سیاستگذاری‌های موجود بدنبال شناخت مقایسه‌ای عوامل تاثیرگذار بر تداوم و موفقیت کسب‌وکارهای خانگی است. بررسی انجام شده نشان می‌‌دهد هرچند برخی از راهکارهای موفقیت این کسب‌وکارها به فضای کلی کسب‌وکار ربط دارد با این حال می‌توان با انجام برخی اقدامات نظیر ایجاد امکان دسترسی به اطلاعات، آموزش، شبکه‌های اجتماعی مرتبط، شیوه‌های تامین مالی که مختص به این کسب‌وکارها است و ... شرایط کاری و امکان دسترسی آن‌ها به بازارهای مختلف را بهبود بخشید.
کلیدواژه‌ها
کسب وکار؛ کسب وکار خانگی؛ فضای کسب وکار؛ حمایت دولتی؛ مطالعه تطبیقی
عنوان مقاله [English]
Review of Home business, an opportunity to work from home Comparative Study of Iran, India and the UK
نویسندگان [English]
davood parchami1؛ Fatemeh Jalali2
1Assistant Professor of Social Sciences, Faculty of Literature and Human Sciences, Shahid Beheshti University, Tehran, Iran
2Phd student of Social Sciences,Faculty of Literature and Human Sciences, Shahid Beheshti University,Tehran, Iran
چکیده [English]
Due to economic, technological and cultural changes home businesses has been considered as a low-cost way to provide sustainable livelihoods. A home business is a continuous activity including the production or distribution of goods or services, which is carried out in the home, and generally for the purpose of earning. The aim of this study is to identify the characteristics of home business in Iran, the United Kingdom and India; In addition, this research provides solutions for improving the environment of home business with focus on Iran. In this study, the similarities, differences and characteristics of the home businesses, as well as the context in which they grow have been compared.This research has used a comparative-descriptive approach, the existing statistics, information method, and policy analysis. We have sought which have followed to understand the Effective factors influencing the sustainability and success of home businesses. Finally, based on This research, although some of the solutions for the success of these businesses are related to the overall business environment, can improve working conditions Along with access to different markets by doing some measures such as creating access to information, education, social networks and Financing, which are specific to these businesses.
کلیدواژه‌ها [English]
Business, home business, business environment, government support, comparative study
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 36
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.