اردبیلی، محمد. (1395). ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان. اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شیراز، موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی، 127-134.
الوندیفر، سجاد. کدیور، پروین و عربزاد، مهدی. (1396). نقش واسطهای خودتفسیری در رابطه بین عزتنفس و خلاقیت. فصلنامه علمی-پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(3):163-194.
حسنقلیپور، حکیمه. قلیپور، آرین و روشندل اربطانی، طاهر. (1390). موانع تجاریسازی دانش در کارآفرینی دانشگاهی. توسعه کارآفرینی، 4(14):183-165.
رحیمنیا، فریبرز و حسنیراد، پریسا سادات. (1395). بررسی رویکرد فرصت محور و منبع محور بر کارآفرینی بینالمللی. کنفرانس بینالمللی کسب و کار: فرصتها و چالشها، 1-20.
خلیلی، فرزانه. (1398). بررسی عوامل و سیاستهای موثر بر اشتغال نیروی کار. فصلنامه سیاستهای راهبردی و کلان. 7(27): 60-41.
رحیمنیا، فریبرز و سجاد، عاطفه. (1394). تاثیر جهتگیریهای راهبردی بر عملکرد شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری خراسان به واسطه نوآوری سازمانی. مدیریت نوآوری، 4(2):114-87.
زعفریان، رضا. نیرومند، پوراندخت و رنجبر، محبوبه. (1390). الگوهای طراحی مدل کسب و کار. کار و جامعه، 135: 41-10.
عباسزاده، حسن. درویش، حسن. الوانی، سید مهدی و صالحی صدقیانی، جمشید. (1390). الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران. مجله مطالعات مدیریت راهبردی، 7: 116-99.
عبداللهزاده، غلامحسین. کلاگر، پیمان. محبوبی، محمدرضا و عابدی سروستانی، احمد. (1392). بررسی تاثیر آموزشهای فنی و حرفهای بر بسترسازی ملزومات و نیازهای شروع کسب و کار. همایش ملی دانشگاه کارآفرین (صنعت دانش محور)، 23-17.
منطقی، منوچهر و ثاقبی سعیدی، فاطمه. (1392). مدلهای کسب و کار: مبانی، ارزیابی، نوآوری. رشد فناوری، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، 9(35): 39-51.
فریاد، لعیا. خوراکیان، علیرضا و ناظمی، شمس الدین. (1397). بررسی اثر توانمندسازی روانشناختی بر رفتار نوآورانه کارکنان با توجه به اشتیاق شغلی آنان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 25: 17-26.
فیض، داود. جلالی، علی اکبر. زارعی، عظیم و سوری، احسان. (1397). تحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران. توسعه کارآفرینی، 11(2): 360-341.
قایدی حیدری، فاطمه و طوقیان چهارسوقی، نرگس. (1393). همبستگی تفکر انتقادی با ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی، 1(1): 11-17.
کاظمی، علیرضا و شکیبا، علیرضا. (1396). بررسی عوامل تاثیرگذار در ایجاد نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی (تحقیق موردی: شرکت هپکو). ماهنامه تدبیر، 200(13): 23-10.
کیاکجوری، داود. کوزهگر، امین و امیری، بهناز. (1391). ضرورت کارآفرینی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، 11-1.
محمدی، حمیدرضا. احمدی، عبادالله و امین شایانجهرمی، شاپور. (1390). بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی با تمایل به کارآفرینی. فصلنامه علمی پژوهشی جامعه شناسی زنان، 2(1): 99-120.
محمدی، حمید. کریم، محمدحسین. ثمره هاشمی شعبجره، خدیجه و سرگزی، علیرضا. (1398). اثرات شوکهای اقتصادی بر بازار نیروی کار در ایران. فصلنامه سیاستهای راهبردی و کلان، 7(26): 268-284.
مقیمی، سیدمحمد. صدیقزاده، اصغر. جعفرزاده کوچکی، احمد و نظری، عزت. (1389). بررسی عوامل محیطی بر تجاریسازی ایدهها و نتایج تحقیقات. مطالعات مدیریت راهبردی، 2: 126-113.
میرقربانی گنجی، سید موسی. (1392). انتقال فناوری راهکاری موثر در توسعهی صنایع کوچک و متوسط. ماهنامه مدیریت صنعت هوشمند، 4: 19-23.
ناظمی، فاطمه و مجید، صفارینیا. (1394). بررسی ارتباط سبکهای تصمیمگیری و ادراک ریسک با رفتارهای کارآفرینانه در بین مدیران فرهنگی. فصلنامه علمی-پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4(4): 89-117.
نیاسری، محمد. کریمی، آصف و احمدپور داریانی، محمود. (1394). تحلیل عوامل موثر بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کسب و کارهای کارآفرینانه (مورد مطالعه کسب و کارهای کوچک و متوسط کشاورزی استان زنجان). فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 5(2): 1-24.